Vågigt

Har varit lite dålig uppdatering, skulle bloggat när jag gick och la mig igår men det funkade inte att logga in på bloggen då.
Just nu sitter jag framför mitt älskade sminkbord och väntar på att min vågtång ska bli varm, är så glad över mitt nya rum hihi. Skoldagen idag var bra, förutom att jag och Sara hamnade i snöhögen igen, och sen blev jag utdragen av Josse och hamnade i den själv. Borde göra en lista på hur många gånger jag har legat där, det är hål i snön här och var på skolgården haha.
Har gjort min sista läxa innan lovet idag också, så resten utav dagarna denna veckan kommer gå åt till att städa på rummet och sen titta på serierna av Eva & Adam som jag lånade av Josse idag. Är glad för idag kom mamma hem med Lommas stora goda fastlagsbullar! Det är ju fettis-dagen så man får unna sig. Men men nu kommer jag inte på mycket mer att skriva, vi hörs imorgon. Har sovmorgon så jag hinner nog slänga in ett inlägg på morgonen, puss på er!

Sist mitt hår var vågigt var på nyår, det är så snyggt synd bara att det tar sin lilla tid att göra det + att jag alltid lyckas få 2-3 brännmärken på halsen när jag är klar, ajaj...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0