Trevlig kväll!

Kom hem för typ 40 minuter sen. Var en mycket trevlig dag/kväll i hörby. Tog bussen till Sara tillsammans med Emma, Malin, Josse och Natha. Sen lite senare kom även Sofie dit. Josse och Natha bakade kladdmuffins medans vi andra bara satt och pratade och väntade på att dom skulle bli klara innan vi krängde. Sen tog vi bussen mot Höör där vi spelade bowling 17-18:00. Alla la 5 kronor i priskassa och den som vann fick pengarna, Sara som behövde dom mest vann haha. När vi spelat klart åkte vi tillbaka till Hörby och gick till Viking där vi åt kebabtallrik/pizza/bakadpotatis. Sen sa vi hejdå till Sara, Josse och Natha som skulle vidare. Jag, Sofie, Malin och Emma satt kvar en stund till på Viking innan vi gick mot bussen. Åkte tillsammans till Lund och sen sa vi hejdå, när jag tog bussen mot bjärred och skulle byta där till lödde 21:12 så kom aldrig bussen till Lödde! Stod där skitlänge och 21:40 fick pappa tillslut hämta mig för bussen kom aldrig. Fy vad jag frös, var dyngsur för det regnade och det var mörkt så jag var mörkrädd. Haha men nu ska jag sova, hörs imorgon godnatt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0