To much..

Åh så mycket vi har i skolan nu denna och nästa vecka innan lovet!! Har Matte B prov imorgon som jag inte fattar ett skit av, sitter här och försöker räkna igenom allt men det vill verkligen inte fastna, fick ta en paus innan hjärnan dör. Sen har jag en stor inlämning som avgör mitt betyg i en kurs tills fredag, och jag vill verkligen satsa på MVG så jag ska kämpa! Sen har jag en till inlämning tills fredag.. Sitter bara och drömmer mig bort till helgen, då ska jag sova hos Erik både fredag och lördag, ska bli mysigt! Och inte minst så längtar man till lovet, tycker jag förtjänar det nu.
Har varit barnvakt ikväll också, från 18:00-20:15, lika kul som vanligt.
Nä nu får jag fortsätta förstå mig på matematikens värld haha, vi hörs imorgon för jag ska sova tidigt idag, gårnatten behöver vi inte kommentera.. Godnatt!

Nåt matte-snille får gärna knacka på min dörr typ... nu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0