Stress, stress, stress..

Dagen har varit jobbig. Började imorse när jag gick till bussen och halkade på is så jag smällde i hela låret och kan knappt sitta där nu. Sen i matsalen startade Sara krig mot mig med Wook, som förövrigt var riktigt äcklig! Men kul hade vi, sen när vi kom utanför matsalen blev vi attackerade med snöbollar utav Josse och inputtade i en snöig buske av Emma, landade med Sara över mig och vi alla dog i skratt. Sen hade jag matte B prov sista lektionen som vi inte behöver kommentera... Slutade vid 20 i 4 då jag gick i stan snabbt med Sofie, fixade en sak till Erik och fick med mig ett klädesplagg från Gina hem. Sen tog jag bussen mot motorvägen vid 5 och mötte mamma & Linus där. Vi åkte till IKEA där vi mötte upp mammas arbetskamrat + hennes 2 barn. Vi åt god mat och gick runt där ett tag, fick med mig ljus och en fönsterlampa till mitt nya rum.
Nu har jag suttit i 2½ timme och skrivit på ett stort arbete som ska lämnas in imorgon och som avgör mitt betyg i kursen, men nu orkar jag inte skriva mer så får gå upp tidigt imorgon och göra klart det då. Nu vill jag sova, hörs imorgon!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0