Sista dagen..

Idag sörjer nog många här nere i Skåne eftersom det är sista dagen på lovet. Men vi får se det positivt och tänka att det är väl bara 3 veckor till nästa lov?
Det var riktigt kul hos Josse igår! God mat, mycket kräng, mycket snack, många skratt, bra musik och trevligt folk! Först var det bara jag, Josse, Sara, Malin och Emma. Sen kom även en kille som heter Viktor. Vi sjöng sing star och lite sånt under kvällen och sen vid kvart i 12 var jag och Emma tvugna att ta bussen hemåt eftersom dom gick så sällan..
Nu sitter jag och fixar mig och sjunger med till olika låtar. Om en halv timme ska Eriks mamma köra förbi här och hämta upp mig sen ska jag hem till Erik och vara där ikväll, mysigt. Vi hörs väl senare, eller först måste jag skriva Saras kommentar sen igår i ett nytt inlägg haha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0