Nu är det gjort..

Kom hem för 50 minuter sen. Gick jätte bra idag hos tandläkaren! Imorse skulle jag äta en stor frukost med pappa fall i fall jag inte skulle kunna äta nu, men det gick inte att få i sig en macka, jag var så nervös så det fick bli banan och fil. Sen åkte vi till tandläkaren, 20 i 8 kallade dom in mig och då ville man bara sjunka genom marken. Uppe i stolen fick jag bedövnings-salva i munhålan bredvid tungbandet, sen stack dom ner en spruta ner bredvid tungbandet. Då försvann all känsla och jag kunde typ inte prata, sen började dom klippa/skära, känndes ingenting men det var läskigt. Dom klippte flera gånger och jag kände riktigt hur tungbandet släppte. Sen när dom klippt färdigt så sydde dom 2 stygn som ska bort om 14 dagar. Var klara klockan 8 så det gick snabbt!
Nu sitter jag i soffan och tittar på tv, har redan tagit panodil fall bedövningen släpper. Nä nu ska jag kolla vidare på tv;n, hörs senare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0