Måndag igen

Jaha då var det måndag igen, helgen är slut och man är tillbaka i skolan. Dock var min skoldag snabb idag! Började med teckenspråk där jag och Malin blev glada för att vi fick VG+ på vår ABC-låt. Sen det bästa med lektionen var när Oliver tog upp en chips-påse ur sin väska, vi tjejer snodde åt oss den snabbt och tog varsin näve haha. Sen hade vi svenska där vi inte gjorde så mycket, jag och Malin busringde till folk på min lista. Sen var det naturkunskap där läraren tog ut någon och pratade betyg, så Sara började kasta vatten på alla och det blev ett jäkla liv innan läraren kom in. Haha tur att hon är så mesig så vi inte får skäll, kommer kanske på betyget sen?
Resten av dagen har gått ut på att spela Little Big Planet med Ida och Linus, vi har även spelat online med Erik och Marcus. Sånna nördar vi är. Nu ska jag kolla runt på lite bloggar innan jag hoppar in i duschen. Sen kallar kudden på mig, vi hörs imorgon. Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0