Little big planet

Halloj!
Gud vad jag är trött nu, blir en tidig söndags kväll ikväll. Har iallafall varit en jätte mysig helg. Som ni vet sov Erik hos mig i fredes. Vi tittade på film och åt massa gott, sen somnade jag för jag var riktigt trött. Hade kallat Erik Thomas Sabo, Per och nåt annat namn? Haha. På lördagen vaknade vi, åt frukost, duschade och gjorde oss iordning. Sen kom Eriks mamma vid 12 och hämtade oss och vi körde hem till Erik.
Där hemma spelade vi Little big planet och vek reklam. På kvällen åt vi god mat tillsammans med Eriks familj och sen tittade vi på Melodifestivalen, haha andra låten Ola sjunger om Nathalie ;) Sen tittade vi på en film. Resten av kvällen/natten gick åt att spela little big planet.
Idag vaknade vi vid 9 och åt frukost, sen spelade vi tv-spel igen. Haha vi har blivit nördar. Sen blev jag hämtad vid 1 för Erik skulle plugga.
Nu sitter jag med Linus och Ida och spelar Little big planet, vi köpte det idag på burlöv center med mamma hihi. Ska gå och äta mat nu, hörs kanske senare!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0