Lättnad!

Jag är så glad för att denna dagen äntligen är över! Hade ett läxförhör och ett stort prov idag och ett prov igår. Har varit så nervös så jag känner en stor lättnad i kroppen! Teckenspråket idag gör så att man kan gå med ett leende på läpparna resten av dagen, vi skrattar tills vi gråter och vi har världens bästa lärare, Magnus. Malin skrattade så åt mig när hon satt och sjöng Markoolios refrränger, och helt plötsligt kom jag in och sjöng alla texterna, haha kan alla är det något man ska vara stolt över?
Lagade mat till familjen (förutom Ida som bor i stallet numera känns det som) och sen vid 7 åkte jag & mamma till IKEA. Kom dit vid halv 8 så vi sprang igenom allt och plockade med oss en spegel, lampa och sänglampor till mitt rum. Nu ligger jag i sängen och ska sova snart. Men som ni minns så tjatade Malin att jag skulle ha BFF, nu har hon gjort en bild till mig om en frågestund också för tydligen hade hon en fråga. Och hon ska ändå operera sina stortår imorgon så jag är snäll och kör en frågestund i inlägget efter detta!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0