Lär känna Nathalie

Favoritgodis: oj, jag är en all ätare, men får nog säga salt.
Är det nåt du absolut inte äter: oja det är mycket, leverkorv och sånt tror jag aldrig skulle hamna i min mun.
Kläder just nu: t-shirt, jeans, underkläder.
Musik just nu: ingen sitter framför tv:n med mamma & pappa.
Sommarplaner: sola, bada, resa utomlands, åka till göteborg med älskling, umgås med vänner och bara njuta!

Saft eller alkohol: eftersom jag aldrig har drukit "på riktigt" så får det nog bli saft, varför välja något man inte gillar?
Hur många kuddar sover du med: 4 stycken, ibland ännu fler.
Favoritväder: sol och blå himmel lätt!
Morgon- eller nattmänniska: faktiskt så är jag både och, har aldrig gillat att sova länge på morgonen och vara uppe på natten är mysigt.
Sparare eller slösare: hade jag fått denna frågan för några månader sen hade jag sagt slösare direkt! Men nu när jag nästan bara har mitt studiebidrag att leva på + lite extra så är jag sparare (undantag när man hittar snygga kläder)
Tror du på mirakel: ja det gör jag.
Hur många barn vill du ha när du blir stor: 2 stycken.
Bio eller promenad: bio är mysigt men då kan man inte prata lika mycket, så det får bli promenad när det är fint väder.
Stjärntecken: jag är skytt.

Rädd för insekter: OM jag är! Spindlar, nattfjärilar, skalbaggar, ollonborrar, silverfiskar, getingar, you name it!


Största svaghet: jag är riktigt envis, ska alltid ha rätt, speciellt när Erik och jag bråkar haha.
Det här är jag bra på: vara stark, att inte ta åt mig skit från personer som betyder 0 för mig. Och att vara glad och positiv givetvis!
Chips, morötter eller godis: chips.
Pizza eller hamburgare: det beror på vad jag är sugen på, just nu kan jag inte avgöra för jag är proppmätt!
Skriver du dagbok: nej, jag håller mig till bloggen.

 

Tänker du någonsin tatuera eller pierca dig: har redan öron och navelpiercing och någon annan vill jag inte ha, tatuering är snyggt men tror nog aldrig jag skulle vågat.
Stökigt eller välstädat: välstädat, dock händer det inte ofta för mig, har förmåga att slänga saker överallt.
Är du rädd för blod: nej det är jag inte.
Saltar du på maten: ja! eller det beror ju på vad man äter, men speciellt på popcorn gör jag det.
Gillar du att sjunga: jag älskar att sjunga, och jag gör det överallt fastän jag vet att glasrutorna spricker.
Anser du att du är stark: inombords - ja. muskelstark - nej, jag leker bara stark haha.
Brukar du sola: inte i solarium, men på sommaren. Även om det inte gör någon nytta med mitt dåliga pigment..
Vad gör du om du får hicka: skrattar för jag kan inte hicka tyst, och sen tänker jag vem det är som tänker på mig?
Kaffe, te eller inget: ibland te, ibland inget.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0