Kärleksmums

Skolan idag var snabb, skulle egentligen slutat halv 5 men min teckenspråkslärare var inte där, så en annan lärare öppnade dörren till klassrummet och sa att vi fick jobba där. Men det orkade inte jag och Sara, vi tänkte att man kan lika gärna göra det hemma där man koncentrerar sig mer så vi tog bussen till centralen och åkte hem på varsitt håll. Hann bara komma innanför dörrarna innan jag åkte till Malmö med pappa, Ida och hennes 2 kompisar. Vi skulle till en marknad där alla saker är mycket billigare, kom hem med en mascara och en svart adidas munkjacka, kostade 320 kr där, och 699 kr på stadium. Billigt och bra!
Nu sitter jag och väntar på att mina kärleksmums ska bli klara i ugnen, ville bjuda familjen på något gott idag och sen har jag ingen läxa så kan alltid sitta och mumsa på dom framför Eva & Adam haha. Nä nu får jag göra glasyren, hörs sen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0