Hemma

Har varit dålig uppdatering nu men andledningen är för att jag varit med Erik. Han kom till mig i fredes så sov vi här. Beställde pizza med hemkörning, dom i min klass som bor i staffanstorp pratar alltid om sin pommes pizza men det har vi här i lödde också märkte jag, pommes, kebabkött, svamp och bearnaise sås. Skit gott! haha sen på lördagen vid halv 4 körde pappa oss till Erik. Gjorde oss iordning, vågade håret osv sen åkte vi med Eriks familj till Mikaela, deras kusin som fyllde 18 år. Var jätte kul där! Sov hos Erik sen, på söndagen tog vi det bara lungt, nördade oss framför tvspel och lite sånt. Sen sov jag där igen tills idag, tog bussen hem vid lite över 3 för att jag var tvungen att gå ut med en hund som ida ska göra varje dag, men hon är i småland nu så jag får ta över tills onsdag.
När jag varit ute med hunden så åkte jag snabbt hem, och sen iväg till tandläkaren, dom kollade på mitt tungband och redan imorgon 07.40 ska jag dit igen och klippa det. Fy vad nervös jag är! Nu om en stund ska jag och pappa åka till Spedylee och köpa thaimat, bara vi 2 hemma. Vi hörs kanske senare ikväll, annars så skriver jag ett gnäll-inlägg imorgon när jag kommer hem från tandläkaren hur ont jag har (ifall jag nu har ont..)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0