Hemma från skolan..

Imorse mådde jag inte helt okej, har inte sovit mycket inatt och mådde därför konstigt i kroppen. Så fick stanna hemma idag. Har sovit hela morgonen fram tills 10, det behövde jag för nu mår jag lite bättre. Drömde mardröm innan när jag sov, jag kollade på Hannah Montana på Disney Channel men jag låg och halvsov typ. Så jag såg tv;n och hör hur någon går in i huset och går runt i hallen (andra sidan väggen där jag låg i soffan) jag blev skiträdd och började skrika "ida?!? men när man är rädd får man inte fram något ljud när man skriker. Så jag började knipa mig i armen och det gjorde ont så jag tänkte "shit detta är ingen dröm...". Men sen så vaknade jag och låg helt stilla, har alltså hört ljudet på tv;n och trott att jag var vaken och tittade på den. Skit äckligt..
Fick nudelsoppa på låret också innan så jag har början på brännmärke där. Det händer mycket fastän man ligger hemma och inte har något att göra. Nu kom Linus hem, så vi ska spela tv-spel. Jaja vi hörs sen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0