Helt slut!

Kom hem från Vera och Melker som jag passat ikväll för 1 timme sen, sen har jag suttit och pratat i telefon med älskling. Dagen idag var lugn, matte b sista lektionen som jag pratade bort med Patricia och Andreas, undrar hur vi ska göra för att räkna mer? Då hade vi nog förstått hälften av vad läraren säger haha, nämen det är faktiskt rätt svårt även om man lyssnar.
Dagens dåliga händelse var att min buss hem från lund till bjärred (där jag skulle byta buss) gick sönder 1 hållplats innan jag skulle av. Och hållplatserna ligger en bit ifrån varandra så jag fick gå i kylan, med iskalla fötter till min hållplats och hann precis med min buss hem som tur var! Nu ska jag ner och försöka fråga pappa snällt fall vi kan hänga upp min spegel på väggen. Vi hörs imorgon, godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0