Happy Valentine´s day!

Hej på er!
Kom hem från Erik för 30 minuter sen. Har sovit där sen i fredes, jätte mysigt!
Tog bussen till honom direkt efter skolan i fredes och var hemma hos Erik som var ensam hemma vid halv 5. Tittade lite på tv och sen åt vi mat tillsammans. Efter maten spelade vi Little big planet ungefär hela kvällen, haha vilka nördar vi är. Sen gick vi och la oss.
På lördagsmorgonen fick jag frukost på sängen och sen gick vi upp och började göra sushi ris. Sen kom Eriks mamma och Tilda hem så vi åt lunch. Sen delade jag och Erik ut lite av hans reklam och spelade tv-spel när vi kom hem. Sen började Erik med sushin och jag hjälpte även till lite, fast det blev fel så vi skyller på att det är för att jag var med haha. När vi hade ätit sushi så tittade vi på melodifestivalen och sen på en halv film innan vi somnade.
Idag har vi delat ut reklam till halv 1, ätit lunch och spelat little big planet och bara haft det mysigt. Nu tjatar Ida på att hon vill ha sin dator så jag ska spela tv-spel med Linus. Hörs sen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0