Hamnade i snön igen..

Skön dag idag med 3 korta lektioner, 8:20-12:00 gick jag. När vi var påväg till vår andra lektion så försökte jag putta ner Josse i en snöhög men det är så gott som omöjligt eftersom hon spelar innebandy och är skit stabil haha. Så Josse och Sara som hjälpte till försökte få ner mig istället och lyckades såklart. Men släppte inte taget om Sara så hon flög ner i snön med halv mig på sig, sen reste hon sig upp och jag trodde hon skulle ta min hand och hjälpa mig upp men nä... Hon ställer sig och sparkar snö i mitt huvud! Haha underbara vänner man har va? Andra gången jag och Sara hamnar på varandra i snön. Och nu snöar det ännu mer ute, ska snön aldrig försvinna?
Efter skolan följde jag med Emma in till stan snabbt innan jag tog bussen hem, nu sitter jag i soffan och tittar på tv, Linus kommer snart så då blir det väl tvspel som vanligt ;) Hörs senare!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0