Första februari.

Äntligen kunde jag logga in! Blogg.se har fuckat sig hela kvällen. Min dag idag har väl varit helt okej. Skola mellan 10:00-12:20, två korta lektioner där vi inte gjorde någonting förutom betygssnack så man kan inte klaga.. Förutom på en tjej i min klass som jag inte tål. Andra gången vi hamnade i tjafs idag och jag är absolut inte rädd för att säga vad jag tycker! Men vissa folk har inte alla rätt i huvudet.. Efter skolan gick jag, Emma & Sofie i stan, fick med mig ännu en oversiza skjorta hem + ett snyggt hårband.
Nu ligger jag i sängen och har precis målat på 2 lager av ett utav mina nagellack som jag beställt från OriFlame, ska sova nu. Vi hörs imorgon!

Åh hittade denna bilden, gud vad jag saknar sommaren. Och det blir bara kallare ute + att det ska snöa imorgon igen. Känns som våren och sommaren är lååångt borta...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0