Det gör ont..

Fy f*n vilken smärta jag har haft! Somnade vid 9 och vaknade sen av att mamma ringde, och då hade bedövningen i munnen försvunnit och det gjorde så ont så jag inte kunde prata. Så har spenderat halva dagen i soffan framför tv;n idag, svårt att vara tyst så länge bara.. Vid halv 3 cyklade jag till hunden och gick ut med den, sen innan jag körde hem åkte jag inom ica och köpte 2 paket med varma koppen, kyckling och kantarellsoppa och nyponsoppa. Har precis druckit min kycklingsoppa och håller på att hälla i mig nyponsoppa för att få vitaminer, det första jag äter idag förutom en tallrik med fil imorse vid 7, gissa om jag är hungrig?
Frida ringde innan och frågade vad jag skulle göra, först var jag tveksam ifall jag kunde träffa henne men jag känner att det börjar bli bättre med tungan nu så hon kommer hit snart. Så det blir väl ingen uppdatering förräns ikväll, puss på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0