Bowling

Igår var jätte mysigt! Jag och Erik tog bussen in till Lund och gick lite i stan och köpte dricka innan vi gick och hämtade ut våra biljetter och köpte popcorn. Sen gick vi in och väntade på att Farsan skulle börja. Filmen var riktigt bra! Fast vi hade en störig 7åring några rader ner som skrattade åt allt och skrek "öeeeee" över hela sallongen när det var något "perverst" på bion. När vi kollat klart gick vi till centralen och tog bussen hem halv 4.
När vi kom hem spelade vi lite tv spel innan vi köpte spedy lee mat, lika gott som vanligt! Satt och tittade på en film jag och min kusin Tim gjort när vi var 11 och gapskrattade åt den, kul att vi bjöd så mycket på oss haha. När vi ätit spelade vi lite till och sen gick vi upp och tittade på Eva & Adam.
Idag var jag snäll och gjorde frukost på sängen till Erik, sen duschade vi och sen gick han vid halv 12 för han skulle till Malmö. Jag ska göra mig iordning nu och sen ska jag ta bussen till Hörby, ska spela bowling med tjejerna och sen ska vi äta något. Hörs när jag kommer hem!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0