Blandade känslor..

Dom flesta ser mig nog som den glada, spralliga tjejen som skrattar åt allting. Det är jag också, jag älskar att vara glad för då mår man bra inombords. Men ibland har man sina dagar, och jag har börjat tänka väldigt mycket. Jag har alltid varit liten och smal, men sen jag började äta p-piller för ca 2 år sen så har jag blivit större, och fått större lår, höfter och lite "fett" på magen. Jag trivs absolut inte så, jag försöker träna, men det går inte på bara 1 vecka precis. Och jag mår dåligt över att jag inte trivs över min egen kropp. Jag vill bara få skriva av mig och detta är trots allt min blogg. Men samtidigt så vill jag inte hålla på och gnälla hit och dit för det är inte jag.. Jag får försöka träna till beach 10 och jämföra mig med bilden nedan, för jämfört med den så är alla smala :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0