Sucks

Igår kväll köpte jag, Ida & Linus tekken, ni kommer ihåg det tvspelet som man spelade när man var liten där man kunde välja gubbar och sen körde man karate mot varandra, haha har letat efter det överallt och äntligen hittade vi det!
På kvällen satt jag i flera timmar framför skype, spelade domino och bingo tillsammans med Erik och 4 av hans killkompisar. Tyvärr hittade inte jag min mic så jag fick skriva mina spydiga kommentarer när jag vann istället haha. Dom ångrade nog att jag fick vara med på domino eftersom jag ägde ut alla! Är man bäst så är man ;)
Imorse var det dock inte lika kul, har åkt på sprängande huvudvärk, feber och förkylning. Så ikväll blev planerna ändrade, skulle egentligen fira Malin som fyllde 18 igår tillsammans med tjejerna, men så blev det inte..
Så ni får ha det riktigt jävla kul ikväll tjejer! Love u ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0