Shopaholic

Anledningen till den dåliga uppdateringen är för att jag inte har haft tillgång till min dator (haha känns som jag alltid kommer med bortförklaringar..)
I söndags var jag ju på mellandags rean med pappa, lyckades få med mig en jacka, en tunika/blus, en tröja och en blus. Riktigt nöjd över innehållet i min nya garderob nu. Sen på eftermiddagen åkte jag hem till Erik, han hjälpte mig att fixa över alla mina 3400 bilder från min dator till hårddisken och gjorde om mitt Vista till Windows 7. Sjukt hur snabb min dator har blivit! Sen sov jag hos Erik.
När jag kom hem igår runt halv 4 så åkte jag och mamma ner till mellandags rean, hittade en skjorta och ett oversize linne på MQ. Blev kallad shopaholic efter detta..
Och nu ska jag med mamma ner till Center Syd igen, hon ska byta en tröja till Linus. Jag ska gå och blunda i affärerna för jag måste spara mina pengar nu, har lyckats handla upp 750 kronor av studiebidraget som kommer imorgon? Haha lyckat..
Har mina bilder på hårddisken och jag är för lat för att hämta den så ni bilder senare idag, puss på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0