Myspys helg

Jag har haft fullt upp hela helgen. Har sovit hos Erik från fredags-idag (söndag).
I fredags tog vi bussen hem tillsammans för vi slutade samtidigt. Vi gick direkt ut i snön och hade krig med snöbollar. Man blir verkligen som ett barn i snön. Sen var vi ensamma hemma på kvällen så Erik lagade en av mina favoriträtter och sen kollade vi på Idol, finalen eller semifinalen? Lär mig aldrig vilket som är vilket, var iallafall 3 stycken kvar och 1 som åkte ut. Och det blev Olle.. Jag blev ledsen, han skulle vara i final med Jay. Även om Minnah är bra tycker inte jag att hon är värd det, hon har liksom åkt ut en gång.
I lördags skulle Erik göra läxa så jag började installera Sims 2. Det slutade med att jag, Erik och Tilda satt och gjorde familj och hus och skrattade åt hur fula dom blev. När vi hade spelat i nästan 3 timmar och nästan var klara med huset så stängdes spelet ner och ingen av oss hade sparat huset. Så där tog det roliga slut haha.
Sen så fortsatte jag och Erik att spela Sims på kvällen. Vi gjorde oss själva som en familj, allt gick bra. Våra gubbar fick jobb och blev befordrade hela tiden ända tills dom fick en bebis. Då blev det kaos i spelet så Erik skulle adoptera bort barnet, men då adopterade han en till. Då slutade vi spela haha.. Vilken Sims-nörd jag är som sitter och skriver om allt det här va? Men jag älskar Sims, det var som mitt liv innan haha.
Imorse blev jag & Erik hämtade av pappa, vi skulle på julbord med min familj, farmor och farfar i Marieholm. Gud vad gott det var! Åt så mycket av den kalla maten så när den varma maten kom in orkade jag inte ens en köttbulle. Men julgröten och saftsåsen slank såklart ner.

Utan Erik vet jag inte vart jag skulle hittat min lycka, jo såklart från mina underbara vänner! Men lyckan som man får från den man älskar över hela sitt hjärta är inte samma som lyckan man får av sina vänner som man älskar.
Jag och Erik har hittat tillbaka till varandra, jag tror och hoppas att det är menat att det ska vara Nathalie & Erik. Han har en speciell plats i mitt hjärta, som ingen annan kommer kunna ta. För Erik kommer alltid att finnas med mig, är han inte hos mig så kommer han finnas i hjärtat och i mina minnen ♥
(bild från skolavslutningen i 9an)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0