Kärlek är lycka

För mig är det inte lycka att ha alla pengar i världen, eller att kunna exakt allt och aldrig fela.
För mig är kärlek riktig lycka, att känna att man är älskad för den man är och att man kan vara sig själv med den personen. För mig är det lycka att få vara tillsammans med den enda personen som har fått mitt hjärta att slå i 380, den enda personen som jag någonsin varit kär i, den personen som är den rätta för mig. Den personen är Erik.
Han finns verkligen där dygnet runt för mig, och jag vet att minsta lilla som händer så kan jag ringa till honom, eller få komma och gråta ut på hans axel.
Jag är oerhört tacksam över att jag får ha en person som Erik i mitt liv, han betyder allt. Och jag kan inte tänka mig ett liv utan honom, är så lycklig!
Kärlek är lycka, något som man ska ta vara på och vara rädd om! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0