Jullov

Har gått segt med uppdaterandet här på bloggen, men jag har inte haft tid. Nu är det äntligen jullov, alla uppgifter är gjorda och jag ska bara njuta (och ge mer tid till bloggen).
Har precis varit på julavslutning, ni som har följt min blogg vet ju att jag snart har läst teckenspråk i 2 år så idag uppträdde vi 2 gånger (dom delar på avslutningen till 2 olika tider). Det var riktigt fint, helt släckt förutom UV-ljus som lös upp våra vita vantar så man såg bara händerna. En av lärarna filmade det så när det kommer ut på youtube kan ni få se. 
Nu ska jag faktiskt gå och packa, ska hem till Erik och mysa där och vi skulle nog göra julgodis tror jag? Vi får se, ha det så bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0