How I met your mother

Var ju på Center Syd med mamma innan, för 3e dagen i rad på mellandags rean, tror ni jag hittade något? JAPP! Vi var i 1 affär bara för att stå i kö för att lämna tillbaka en tröja som var Linus, "tyvärr" var där massor av ställ med smycken som dom reade ut, och jag började såklart kolla där. Hittade en riktigt snygg ring och ett armband som matchade. Mamma var snäll och sa att jag kunde få ringen och armbandet av henne. Man kan aldrig få förmycket smycken, och jag är riktigt svag för ringar.
Ikväll har vi gäster, har varit uppe och dansat Just dance på Wii med dom, men dom är 4 stycken (mina 2 syskon + 2 till) och jag blev utanför, haha stackars mig. Så jag slängde mig i soffan med pringles chips och kollar på How I met your mother. Får tacka Erik som har gett mig alla avsnitten så jag kan underhålla mig med dom ikväll. Ska nog snart lägga mig, är trött.
Vi hörs imorgon sötnosar!
"Give them your sexy pose"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0