Förlåt, förlåt, förlåt..

Oj, jag har helt tappat mitt uppdaterande på bloggen ju. Förlåt men jag har knappt suttit vid datorn dessa dagarna, eftersom jag har blivit en stolt iPhone-ägare så kollar man facebook på den snabbt varje dag och sen blir det inte mycket mer. Får skärpa mig!
Sitter och lyssnar på Kings of Leon just nu, jag & Erik pratar om stora planer så nu längtar jag tills nästa sommar! Vet inte vad jag ska skriva, har varit ute och gått powerwalk med mamma i snöstormen. Riktigt jobbigt att gå i den tjocka snön men vi är duktiga och skiter i vädret, vill man vara fin får man lida pin. Vi gick till Center Syd och jag hittade äntligen lite julklappar, bland annat en till Erik. Vet inte varför men tycker alltid att det är svårast att köpa till honom haha. Hittade också riktigt snygga kläder som jag önskar mig i julklapp! Jag har fastnat för en speciell stil, eller speciell och speciell. En "söt"-stil kan man väl säga. Ska börja köpa kläder på mer än Gina Tricot och H&M för då blir det att alla har likadana, och det tycker jag är tråkigt. Vill sticka ut. Därför lägger jag inte upp bilder på kläderna jag hittade nu, för dom är mina hihi.
Jag vill berätta vad jag har hittat på denna helgen, har inget annat att göra denna tråkiga söndagskväll. Så för att inte detta inlägget ska bli allt förlångt skriver jag det i ett nytt inlägg!
Haha jag dog lite när jag hittade dessa bilderna, dom är från när jag gick i 7an, alltså år 2005. Som det står på bilderna, smart jag är va?!
Jag sitter i soffan & myser med en av våra kaniner som vi hade då, Trixie.
Ser nästan ut som en liten gangster?
Eller en bitch :)


Utklädningsdag på skolan jag gick på, var en fé haha!
Riktig snygging jag var på denna tiden va? Gullig liten flicka, sjukt smal var jag iallafall.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0