Färgning på G

När jag hade slutat skolan idag så gick jag & Sofie en liten runda i stan. Hittade en till julklapp till Ida och en julklapp till Erik som jag ska köpa imorgon. När vi var klara i stan gick vi mot Centralen där jag träffade Erik så jag fick sällskap på bussen hem. Åkte snabbt och köpte hårfärg till håret och sen åkte jag hem och lagade mat till familjen.
Efter maten färgade mamma mitt hår. Med hjälp av Lottas råd så köpte jag en askblond färg som gör att håret blir mörkare, jag var så sjukt trött på min utväxt som jag hade i mitt hår. Äcklades nästan av det haha och färgen var inte så snygg. Så imorgon (vi hann inte ikväll) ska hättan på och sen ska mamma slinga mitt hår! Fyfan vad jag kommer gråta, jag är ömhårig och att slinga i hätta är det värsta jag vet. Men vill man vara fin får man lida pin..
Nu ska jag gå upp i sängen och lägga mig, har lååång sovmorgon imorgon så vi får se fall jag har något intressant att berätta då. Vi hörs imorgon, pusshaj!
En bild på håret, fast bilden är riktigt orättvis! Håret är inte alls så grönt och "dassigt" som på bilden.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0