Döv familj?

Måste bara berätta, igår stod jag i duschen och hade fotfilen där nere, så jag skrek till pappa som satt i soffan utanför badrummet:
Natti: pappa, kan du skrika ner till mamma och fråga fall hon kan ta upp fotfilen?
Pappa: va?
Natti: kan du skrika ner till mamma och fråga fall hon kan ta upp fotfilen?
Pappa: vad säger du?
Natti: kan du fråga mamma fall hon kan ta upp filen till fötterna?
Pappa: bilen till frukterna?
Haha ja som ni kanske förstår fick jag inte upp någon fotfil, så jag skulle gå ner och ta en hink och göra fotbad. Så jag gick ut i tvättstugan men hittade ingen hink:
Natti: mamma, har vi någon hink till fotbad?
Mamma: va? hink till trosbad?
Haha jag undrar fall det är jag som pratar otydligt eller om det är mamma och pappa som är halvt döva?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0