Danmark tripp

Har varit iväg hela dagen i Danmark med klassen + en BF klass till. Först kollade vi på konst på Luciana och sen gjorde vi ett stuidebesök på en fritidsklubb. Det var en kille som visade oss runt och pratade i 1 timme och jag kan ju säga att jag förstod inte många av dom orden han sa, haha jäkla danska.
Kändes konstigt när man kom till Malmö och ringde mamma och sa "hej, jag är i Sverige igen", när man bara tagit en färga bort och ett tåg hem. Gick in en snabb runda på Entré för att handla hem en tröja och ett par örhänge och sen tog jag bussen hem till familjen och åt mat. Efter maten slingade mamma mitt hår. Äntligen! Nu ska jag få tillbaka min naturliga blonda färg och inte den jag hade innan. Slingor är snyggast.
Vi har även klätt julgranen ikväll, så mysigt det är nu att sitta i vardagsrummet framför en tänd gran som glittrar. 
Nej vet ni, nu ska jag faktiskt lägga mig! Vi hörs imorgon, natti natti!
(Innan jag lägger mig tänkte jag lägga upp lite festbilder från Sofies 18års middag. Fick en kommentar för ett tag sen från en anonym person som tyckte det var kul att se festbilder, så er önskan är min lag!)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0