Dan före dopparedan

Tjabba!
Jag stannade en natt till hos Erik, därför jag inte uppdaterat. Har haft 3 mysiga dagar och 2 mysiga nätter där. Vi har gjort julgodis (fastän det blev som det blev haha) och spelat massa sims. Inatt vaknade jag till och såg att Erik också var vaken, då sa han "asså fyfan vad jag drömmer om sims" så jag svarade "haha jag också! Jag vaknade precis från drömmen, min gubbe är riktigt bra på matlagning nu!" haha nördar? Japp!
Vi har även bytat julklappar idag, och jag är så sjukt nyfiken! Har lovat Erik att vi inte ska klämma och känna på varandras julklappar, men jag dras helt seriöst till julgranen och har redan känt på julklapparna, fastän jag inte får för Erik. Sjukt hur nyfiken jag är..
Hoppas att ni kommer ha en riktigt bra julafton imorgon! Jag får se ifall jag hinner uppdatera eller fall jag har fullt upp med att äta julmat, umgås med familjen farmor & farfar, kolla kalle anka och öppna presenter. Säger god jul nu fall jag inte skriver imorgon!
Här är en film sen avslutningen i tisdags, jag är i den undre raden, tredje från vänster. Man ser inte så mycket, och tyvärr så har inte hon som filmade filmat hela vår uppvisning men här är iallafall nästan hela!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0