Dagen före nyår

Igår följde jag och Erik med resten av familjen till farmor & farfar. Åt riktigt god mat och efterrätt där. När vi ätit klart gick jag, Erik och syskonen ner för att dansa till Just dance på Wii. Tillslut blev alla helt slut, utom jag så jag dansade på som en galning. Efter det spelade vi Kung på pingis, typ som rundpingis fast vi kunde inte springa runt bordet. Allt detta slutade med att jag fick astma-anfall. Hade tagit min medicin för många gånger så tillslut blev jag helt svimfärdig, kallsvettig, skakig och fick hjärtklappningar. Mådde så sjukt dåligt. Och när vi kom hem sen hann jag knappt vara hemma i någon timme innan jag började kräkas, mysigt.. Blir alltid så när jag råkar ta överdos på min medicin, men testa att andas genom det smalaste sugröret ni kan hitta så förstår ni vilken panik det är att ha astma-anfall.
Erik fick åka hem mitt i natten, och jag sov på en madrass hos mamma och pappa. Precis som när jag var liten, så mysigt.
Idag mår jag mycket bättre. Förutom astman, fick åka in akut till vårdcentralen innan och andas ventolin, dricka kortison tabletter och ta stick i fingret. Slutade med att dom ökade min medicin, hatar detta..
Ikväll har jag, mamma och Ida handlat massor av mat som jag och Erik ska ha imorgon, det är NYÅR! (ni får veta mer vad vi ska göra imorgon) Älskar den dagen, finns verkligen inget bättre än att stå under himlen vid 12-slaget, med personen man älskar, 10000 raketer smäller ovanför ens huvud och man skålar och kysser varandra gott nytt år, åhhhhh vad jag längtar ♥

För 2 år sen, första året vi firade nyår tillsammans, så små vi var haha

Bild från förra året, detta nyår ska bli ännu mysigare ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0