All I need is you ♥

Har haft en riktigt mysig hel-helg hemma hos Erik. Följde med honom efter skolan i fredags, men eftersom jag hade håla fick jag sitta med inne på Eriks lektion och nörda framför en dator, inte mig emot för jag fick pratat lite med min gamla idrottslärare. Sen blev jag & Erik hämtade och åkte hem till honom. På kvällen kollade vi idol finalen, Jay vann vilket jag tyckte var rätt! Tycker inte alls att Minnah var värd att vara där, Olle skulle ha fått den platsen!
På lördagen åkte Eriks familj iväg och vi skulle ha huset själva tills söndag, men eftersom att han skulle plugga och det inte går när jag är där haha så följde jag med farmor & farfar till min kusin Mattias & hans fru Annika. Den 20 november föddes Erik Danielsson (haha japp en till Erik, får bli lille-Erik) så vi åkte och hälsade på dom en stund. Gud så söt han var! Vill också ha en liten bebis.. När vi varit där och fikat och pratat så körde farmor och farfar mig hem till Erik igen. Vi hann inte göra så mycket innan vi skulle åka in till Malmö för att titta på Tildas cheerleading uppvisning, hon var riktigt duktig!
Sen åkte jag och Erik hem igen och gjorde tacos, tvingade honom att äta en till tacos eftersom jag hade ätit en mer, och det är illa när lilla mus-Natti (som pappa säger för att jag äter som en mus) äter mer haha.
Idag fick vi gå upp 8 för att gå ut med Mio, min första fråga var "är det natt?", var så sjukt trött! Sen åkte jag hem vid halv 12 eftersom Erik skulle plugga. Tanken var att jag också skulle göra det men jag la mig i sängen och kollade på Vänner istället och somnade.. Får göra mina uppgifter nu istället!
(Bild sen nyår förra året)
Take my hand, and just don't let go, for as long as I've got you, I'll be allright. All I need is you ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0