Sweet dreams

Nu ska jag sova, är så sjukt trött efter denna helgen! Min fredag har ni ju redan fått reda på, efter att jag skrev igår så fixade jag och Sara oss. Sen tog vi buss och tåg mot Helsingborg. Skulle hitta Burger King för att äta den berömda "california whopper" så vi satte oss på en buss mot Väla. Men när vi väl är påväg så vänder bussen för den körde inte ändå fram, så vi hamnade mitt ute i ingenstans och fick se 2 utländska tjejer som slogs över ett par hörlurar när vi väntade på bussen tillbaka haha. När vi kom tillbaka till stan åt vi på Mc donalds och sen mötte vi upp Saras killkompisar. Lyssnade på något band i ett tält innan vi gick till stora scenen för att se Timbuktu. När jag och Sara skulle hitta en toalett sen så gick vi ifrån scenen, när vi gick på en väg så mötte vi 2 utländska killar. Dom var max 10 år gamla, både jag och Sara hade klänning på oss och när vi går förbi dom så sticker den ena killen ut handen under min klänning och klämmer mig på rumpan och springer sen iväg? Jag hann inte säga något heller för jag blev chockad, och äcklad! Sen gick jag och Sara och åkte en karusell och skrek oss hesa haha. Efter ett tag var det dags för Timo Räisänen att spela så vi mötte upp några andra killar som Sara kände och gick in i ett tält, lite stolt att jag kom in trots att det var 18+? haha nä. Sen tog jag och Sara tåget hem och blev hämtade av mamma i Kävlinge.
Imorse vaknade vi sent och skulle cykla till Ica för att handla lite saker, gick direkt upp ur sängen och tog bara på oss foppatofflor och cyklade iväg, snygga vi måste sett ut med likadana sovtröjor som var riktigt långa haha? Sen gjorde vi oss iordning för att åka till Malmö för att köpa smink. När vi kom hem åkte vi med mamma, pappa och Linus och badade. Sen var det dags för Sara att ta bussen hem men eftersom det är så dåligt med bussar här ute så körde jag och pappa in henne till Lund. Jaja nu ska jag sova, hörs imorgon!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0