Sara vill inte vakna..

Jag vaknade 8 imorse helt pigg. Sara ligger fortfarande och snarkar. Får väcka henne snart ifall inte min mage gör det, är riktigt hungrig så den kurrar som bara den!
Igår åkte jag in till Lund för att träffa Lotta, var riktigt kul eftersom vi inte träffats på ett tag. Vi fikade och gick i stan. Sen tog jag bussen till Hörby för att hjälpa Sara att bära sin packning till bussen när vi skulle åka hem till mig igen. Vi har packat ner hennes gummibåt för vi ska ut och paddla i den på havet imorgon, är vi störda eller störda haha?
Min familj har åkt till Blekinge och kommer hem imorgon kväll. Senare idag ska Filip & Sofie komma hit och äta tacos med mig och Sara och sen kommer lite folk till hit. Ska bli trevligt! Vi hörs väl imorgon!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0