Natti ska vara duktig

Har inte gjort så mycket idag. Bara kollat på en film med Ida och slappat i soffan, det behövde min kropp. Känner att jag har ätit alldeles för mycket skit denna sommaren och det har visats på vågen, så nu ska jag ut och gå en lång runda med musik i öronen och göra situps när jag kommer hem.
Taggar inför imorgon. Tidigt på morgonen ska jag, mamma och Ida bli upphämtade av Frida, Caroline och deras föräldrar. Då ska vi åka till Liseberg. Och lite senare imorgon ska även pappa och Linus komma upp men pga av att pappa jobbar så åker jag, mamma och Ida upp med Frida för att vara där vi öppning, ska bli riktigt kul! Hörs senare ikväll.
Bild på mig & Frida när vi var på hockeymatch i vintras.

Kommentarer
Postat av: Frida

kommer bli super kul gumman! :P

2010-08-09 @ 17:33:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0