Lockigt

Skjortan på H&M var skitful på! Fick istället med mig en tröja från Gina hem (bilderna nedanför)
Har suttit och lockat håret i 1½ timme nu, blev riktigt nöjd med det faktiskt. Är bara tvungen att duscha det första jag gör imorgon för jag har 300 kg hårspray i håret för att det ska hålla hela kvällen. Om typ 10 minuter kommer Sara och Josse. Sen vid 6 kommer Emma hit. Klockan 7 går vi till Filip där även Sofie + några av Filips killkompisar är. Vi ska grilla och ha det trevligt med lite dricka och god mat!
Tog några bilder nu för jag har inget att göra, måste dammsuga mitt golv men det är inte lika kul så det skiter vi i.. haha nä. Tur att jag kunde vara seriös på en bild va? :)
Förlåt jag har förmycket fritid..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0