Känner mig inte som en människa

Asså ni ska bara se hur trött jag har varit idag, har inte känt mig som en människa, mer som en zombie som bara gått runt och jag fick höra från Oliver att jag var en zombie också. Snälla människor jag har lektioner med va? :) Satt bara och hängde på bussen imorse och fick ett sms från Lotta där det stod "var inte så trött :D" vet fortfarande inte vart hon såg mig haha. Hade bara samhäll och teckenspråk och sen gick jag hem för jag mådde så dåligt. Har sovit mellan 2-7, kommer inte kunna somna ikväll. Vaknade av att pappa ringde och sa att han och Linus var påväg till MAX och frågade fall jag ville ha mat där, då blir man glad!
Det enda som piggat upp mig idag var nog Sofie och Oliver som jag har teckenspråk med, vi hade slagsmål på lektionen och jag visade upp mina kunskaper i karate "hiiijaaah" lät det i hela huset och ettorna glodde på mig som dom var livrädda, alltid kul att kunna bjuda på sig själv haha. Nä nu ska jag gå och duscha och måla naglarna. Imorgon efter skolan ska jag hem till Bakterie-Sara (hon blir sjuk för minsta lilla haha) och sova där till måndag så därför vet jag inte när jag kommer uppdatera, men ni vet iallafall att jag lever. Puss på er ♥
Vill ha sommar och ligga i den här poolen som finns på mamma & pappas golfklubb. Tänk er att bo såhär och sitta och äta frukost i soluppgången, haha tur att jag har drömmar. Får gifta mig rikt!

Kommentarer
Postat av: Sara

Älskar dig så mycket för att du kom på "bakterie-Sara" mmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm:):):)

2010-08-26 @ 21:52:12
Postat av: Nathalie

och jag älskar mig så mycket för att jag kom på "bakterie-Sara" är unik med det nu, mmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm:):):) hahahaha puss på dig <3

2010-08-26 @ 22:01:53
URL: http://ndanielsson.blogg.se/
Postat av: Sara

HAHAHAHA. Din mes! Pusss<3

2010-08-26 @ 22:11:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0