Jag är bäst!

Första skoldagen igår. Eller skoldag och skoldag. Vi pratade i klassen och med vår mentor i 1 timme sen satt vi i aulan med alla 3or i 1 timme och lyssnade på alla rektorer på skolan. Jag lyssnade i och för sig inte så mycket, hade fullt upp med att prata med Sofie och vinka till Sara som satt på en stol längst upp bland alla rader haha. Efter informationen så stack jag, Sofie, Björn och Robin till Subway. Björn var snäll och bjöd mig och Sofie på en macka. Sen kom även Oliver och hans killkompisar, fick veta att jag ska gå i 1 år till tillsammans med Oliver på teckenspråk, hur fan ska det gå när han sist slängde mig i marken så jag hade ett stort blåmärke på knät? Haha catfight, kommer inte få mycket gjort på dom lektionerna känner jag redan..
Idag har vi inte gjort ett piss i skolan. Hade natur-dag men vår klass och en annan BF klass. Skulle hämta 5 olika sorters blad från buskar eller träd, jag kom tillbaka med ett maskros blad och barr från en gran. Så bäst jag är va? :D Haha pinsamt när en av lärarna säger "jaha ett maskrosblad? Är det från en buske eller ett träd?" "ehhhh.. en buske" svarar jag dum som jag är. Alla bara skrattade och sa "Natti förhelvete det är ogräs!" Haha!
Nu har jag precis duschat och dammsugat hela nedanvåningen, ska lägga mig tidigt idag för jag har vänt på dygnet. Somnade vid 2 inatt och vaknade 10 i 7 imorse av att mamma ringde till min mobil, skulle cykla till bussen 5 över 7, snacka om att vara stressad!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0