Hemma fru?

Slutade skolan 10 över 3 och tog bussen hem. Mötte upp mamma som hade bråttom för hon skulle tillbaka till sitt jobb så vi delade på en calzone, gottit! Gick in på ICA och köpte en piggelin till Linus som hade ont i halsen innan jag gick hem, jag har varit hemma och servat han sen. Känner mig så snäll. Har även suttit och pluggat hela kvällen, det är sista året på gymnasiet och dom vill verkligen ta död på mig.. Hoppas det bara är nu i början för jag är riktigt stressad. Har inte mycket mer att berätta, sitter och budar på tradera. Vann en ring innan, för 67 kronor. Mer än vad jag ville betala, men när det bara är 1 minut kvar i auktionen och alla sitter och budar får jag panik och budar högt. Haha jaja den var snygg iallafall, tur. Ska snart sova, men det finns en ring som går ut klockan 12 ikväll. Vill ha den! Orkar jag sitta uppe? Haha har blivit beronde.. Godnatt, hörs imorgon!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0