Fångarna på fortet

Träffade aldrig Louise idag, hon slutade sent och jag tidigt så vi sköt upp det. Slutade kvart över 3 och mötte upp mamma på centralen för hon var i Lund så jag kunde åka bil hem med henne, skönt. Har inte gjort så mycket idag, hjälpt till att städa här hemma och nu ikväll poppade vi popcorn och tittade på Fångarna på Fortet, överlycklig att det är tillbaka för jag älskade det när jag var liten!
Ska snart lägga mig för jag har så sjukt ont i huvudet, imorgon går jag i skolan till 14:25, sen ska jag, Sofie, Björn, Oskar och kanske Oliver åka in till Malmö. Där ska vi träffa Filip och Björn flickvän, ska kränga en langos och gå runt på Malmöfestivalen innan vi tittar på NRJ in the park, ska bli riktigt kul! Hörs imorgon.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0