Dålig uppdatering

Nu är jag hemma i mitt "riktiga" hem igen. Haha bor ju typ hos Sara nuförtiden. Har iallafall sovit där från i fredags-idag. Vi har inte gjort så mycket för Sara har haft halsfluss och tar pencilin så jag har tagit hand om henne. I lördags bjöd vi hem Charit och André, vi satt och spelade kort från 7 på kvällen till 12 på natten. Först spelade vi skitgubbe, förlorade hela tiden. Sara hade 2 piggelin i frysen så det räckte alltså inte till alla, då kom jag på idéen att den som vann fick en glass. Jag vann 2 gånger i rad och fick båda glassarna, sen förlorade jag resten av gångerna haha. Sen spelade vi kotte och alla satt i panik, jag och Sara var bäst och vann där också.
Igår åkte vi till skolan och sen skulle jag egentligen hem, men jag var som en blodigel som Saras pappa sa och följde med till Hörby igår också haha, fastän det var Sara som tvingade mig att följa med.
Nu sitter jag och har precis ätit lasagne, börjar 20 i 1 idag men var tvungen att gå upp 7 på min sovmorgon för att Sara började skolan tidigare. Har inte mycket mer att berätta, vi hörs när jag kommer hem igen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0