11/8-2010

(varför ska det vara så svårt att komma på rubriker?)
Igår var en riktigt kul dag! Jag, mamma och Ida blev som sagt hämtade av Frida, Caroline och deras mamma & pappa (pappa och Linus kom senare). Sen körde vi mot Göteborg och Liseberg. Började åka och på en karusell hamnade jag själv för alla sprang in, men vad gjorde det när en 30+ kille började prata med mig? Haha kul att jag träffar folk överallt.. Mamma hade beställt något som hette Quick pass, så vi fick gå före i kön på kanonen, balder, kolerado, lisebergsbanan och flumride. Riktigt bra, vi gick i en egen kö och när vi kom fram till dom som kollade åkbanden så stoppade dom den vanliga kön och släppte in oss. Snacka om att vi fick arga blickar haha. Avslutade kvällen på Liseberg med god mat på en restaurang sen åkte vi hem.
Idag har jag, mamma och Linus varit och shoppat på Center Syd. Hittade en stol till mitt sminkbord och en ljuslykta. Snart är det klart där inne så då ska jag lägga upp bilderna på hur det ser ut efter jag målade om osv, haha hur länge har jag sagt det nu? Typiskt mig.. Jaja nu ska jag titta på lite tv och sen blir det en tidig kväll för jag är riktigt trött. Pusspuss.
Vissa dagar så kan jag sakna tryggheten från gamla dagar men det finns inget som kan få dom tillbaka..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0