The bounty hunter

Har blivit seg uppdatering men har haft fullt upp, i förrgår kom jag hem med min älskade touch mobil som är på bild längst ner så därför skrev jag inget den kvällen, hade fullt upp med den haha. Sen igår följde Emma med mig hem efter skolan, vi krängde lite och sen åt vi mat. Blev även en hel del massa snack! Sen skulle jag ta bussen till Lund så jag sa hejdå till Emma och åkte in för att möta Malin. Vi gick direkt till SF för att hämta ut biljettena till filmen "The bounty huner" som vi skulle se och sen gick vi för att köpa godis, vi fick betala 99:- var för en godispåse + en vattenflaska!! Haha snacka om att jag fortfarande har ångest för att ha köpt godis för så mycket.. Sen gick vi och tittade på bion, den var riktigt bra! Filmen var slut vid 11 och då gick vi till centralen och Malin var snäll som väntade på att min buss skulle komma 10 i 12.
Nu sitter jag här i soffan helt trött, ska in till Lund om en stund för att hämta ut nya recept till p-piller, sen får jag se vad jag hittar på. Hörs senare!
Min nya älskling, haha (dock är den mer åt det "baby-rosa" hållet, den ser lila ut på bilden..)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0