Sjuk..

Redan innan förra helgen åkte jag på en rejäl förkylning med feber och hosta, fast det hindrade mig inte från att åka till skolan och ha kul. Men igår orkade inte huvudet längre så jag fick stanna hemma både igår och idag, dock så börjar jag bli bättre nu och har ingen feber längre. Men det syns iallafall på min kropp att förkylningen varit framme för jag har blivit smalare och gått ner i vikt, tror det är för att jag snytit mig så mycket haha!
Nu ska jag plugga matte b och sen göra mig iordning, måste åka in till skolan vid 1 för att skriva matte prov. Önska mig lycka till för det kommer behövas!
(Ska försöka göra en snyggare header när jag kommer hem, har sett att på visa datorer så är min blogg på väntersidan när jag vill ha den i mitten, får se vad jag kan göra åt det!)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0