Mysig kväll

Matte provet idag gick väl både bra och dåligt.. Iallafall kom hem med bussen vid 5 och där mötte jag älskling som kom med sin longboard, vi körde hem till mig och där var även lilla Frida som jag inte träffat på ett tag. Vi åt grillade hamburgare med pappa, Linus och Linus. Sen satt jag, Frida och Erik och snackade skit om alla hela kvällen ute i mitt uterum, mysigt! Kollade även i skolkatalogen och skrattade åt fula människor.
Sen invigde jag studsmattan tillsammans med Erik, hihi kul. Nu ska jag hoppa in i duschen, städa upp på mitt rum, bädda rent i min säng och sen sova! Har bara en lektion imorgon mellan 9:40-11:25 och sen slutar jag, så jag Emma Sara & Natta ska ut till Nova och shoppa loss. Sen åker jag till Erik och firar valborg men ska nog hinna skriva innan dess. Puss och godnatt på er!
Slänger in en "söt" bild på mig & min kära lillebror haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0