Mitt självförtroende?

Jag har alltid varit den som inte tar någon skit, säger folk som inte betyder något för mig något taskigt så betyder deras ord lika mycket som dom själva. Jag har haft ett ganska bra självförtroende, kunnat säga hur söt jag är och älskar att stå framför spegeln och fixa mig osv. Men nu är allt som bortblåst. När jag kollar i spegeln så vill jag bara gråta, spelar ingen roll vad jag gör med mitt utseende, allting blir bara fel.. Likaså är det med min kropp, jag trivs inte alls i den och fettet som är på den ska inte vara där, tack vare p-piller så har dom kommit dit. Hoppas det bara är en period jag är i för jag mår inte bra när det är såhär, vill bara lägga mig ner och gråta..

Kommentarer
Postat av: tilda

Sluta nu Nathalie!!

Du är FIN SOM DU ÄR !! <3

2010-04-06 @ 16:01:31
URL: http://hellostyle.blogg.se/
Postat av: Sara

Nathalie, du är en av de sötaste människor jag känner. Det är inte roligt att läsa att du känner såhär. Du är så go!! Och jag kan inte se minsta lilla fett på din perfekta kropp:)

2010-04-06 @ 20:45:04
Postat av: Hannah

så var det när jag åt p-piller också, allting var hemskt. Kunde inte ens kolla på mig själv i spegeln utan att bli ledsen. Skaffa en kopparspiral istället, inga hormoner = man blir inte ledsen osv + att man inte går upp i vikt =) bästa jag gjort!

2010-04-06 @ 23:12:56
URL: http://hannizens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0