Min påskhelg

Har inte blivit någon uppdatering i helgen eftersom jag inte haft tillgång till någon dator, logiskt va?
Haha iallafall, i fredags åkte jag och min familj hem till Eriks familj där även en annan familj var och åt mat och hade det trevligt. Sen sov jag hos älskling på kvällen. I lördags blev vi körda till mig, möttes av 200 kronor i påskpresent av mormor & morfar och sen fick vi även leta påskägg, massa godis och 100 kronor i det. Sen gjorde vi oss iordning och sen hämtade Mattias & Annika upp oss, så åkte vi till farmor & farfar och åt god mat där. Sen sov Erik hos mig.
Igår blev vi hämtade av Eriks familj och började köra ner mot Österlen, stannade på bland annat Häckeberga slott och tittade på konst utställning. Sen åkte vi till ett ställe som hette Allé och åt jätte god mat där tillsammans med Eriks släkt! Sen åkte vi hem till Erik på kvällen och tittade på Wipeout, ballar av stål och 2012 som jag dock missade slutet på för att jag tråkigt nog somnade haha.. Idag blev jag hämtad hos Erik vid 12.
Har varit en snabb runda på Center Syd med Linus och tittat bikini, måste först få bikini-kroppen, hur ska fettet kommer bort så snabbt? Jaja vi hörs senare för nu jäklar ska jag ut och övningsköra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0