Lördagsmys, sushi

Har inte skrivit på länge men jag har inte alls mått bra, varför är inget jag behöver skriva ut här för nu är jag back on track igen!
Igår blev jag hämtad av Eriks mamma och Tilda vid 5, sen åkte jag hem till Erik. Hade det mysigt där på kvällen och sen tittade vi på disney filmen "Upp" den var riktigt bra faktiskt och som man skrattade haha! Sen la jag och Erik oss i sängen och tittade på "P.S I love you" Erik var trött och somnade efter halva medan jag låg och stor grät, sen vaknade Erik när texten i slutet på filmen kom och frågade "somnade jag?" haha.
Idag åkte vi till Eriks mormor och morfar vid halv 12 för Erik skulle göra sushi till deras gäster så jag "hjälpte till" fick vara slav-drivarn istället. Men lite gjorde jag, nu ska jag bara lära mig äta det också eftersom jag inte är så glad för fisk.. När gästerna kom åkte vi hem till älskling igen, ikväll har vi sett Wipeout och vid 9 kom pappa och hämtade mig så jag fick övningsköra hem. Nu ligger jag i sängen och ska snart sova, får stänga datorn nu för jag vill hinna måla ett lager utav nagellacket som jag fick av Erik igår. Men vi hörs imorgon!
Erik är riktigt duktig på att göra sushi!

Jag försökte visa mina "skils" som tyvärr inte finns haha.

Såhär fint blev det tillslut.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0