I'm home!

Okej jag har varit hemma i en halv timme nu. Slutade skolan lite i 2 så jag, Emma och Sara (som skaffat blogg!! Haha har henne länkad) åkte in till stan en stund. Kom hem med ett par ljusa jeans från Gina och en necesär från H&M, köpte en förra veckan jag vet men denna var så söt så kunde inte låta bli.
Idag var maten i skolan skit som vanligt så min mage har kurrat, blev sur på Erik som mms:ade en bild på sin cesar sallad när jag satt på sista lektionen och var vrålhungrig haha! Nu ska jag, mamma och pappa åka till Center Syd för att kolla på en ny mobil, hörs när jag kommer hem ♥
Denna hoppas jag att jag kommer hem med hihi

Kommentarer
Postat av: Sara

Otroligt nog blogg, med dessutom ett inlägg!! :D haha

2010-04-06 @ 20:45:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0